گام های سریع و آسان برای بهتر شدن شما

گام های سریع و آسان برای بهتر شدن شما

یک نفر در دنیا وجود ندارد که 100٪ از روشی که دارد راضی باشد. همیشه حداقل یک مورد در مورد خودشان وجود دارد که دوست دارند تغییر دهند. خودیاری هنر تشخیص این است که کدام یک از این عادت ها را می توان تغییر داد و چگونه می توان برای شروع این کار تحریک کرد. برخی از نکات مفید برای راهگشایی شما به شرح زیر است.

بالا بردن اعتماد به نفس ممکن است دشوار باشد ، با این حال ، با داشتن انتظارات واقع بینانه شروع کنید. اهداف خود را تعیین کنید و هنگام رسیدن به هرکدام جشن بگیرید و جشن بگیرید تا اینکه انتظار داشته باشید یک روز صبح با اعتماد به نفس از خواب بیدار شوید. هر زمان که به هدفی دست می یابید ، این اطمینان را به شما می دهد که برای حمله به هدف بعدی پیش بروید و این همان چیزی است که در نهایت به شما قدرت مورد نظر را می دهد.

اگر هم پزشک دارید و هم درمانگر ، مطمئن شوید که آنها در یک صفحه هستند. پزشک و درمانگر شما لزوماً مجبور نیستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما ممکن است با این حال ، می خواهید یکی را در جریان آنچه دیگری با شما انجام می دهد قرار دهید. این می تواند از سردرگمی و عارضه بعدی جلوگیری کند.

سعی کنید بیاموزید که چگونه درست نفس بکشید. شما باید بتوانید روی تنفس خود تمرکز کنید ، مخصوصاً اگر استرس دارید یا درد دارید. وقتی همه چیز شدید شد ، سعی کنید از نفس کشیدن سریع که باعث سرگیجه می شود و می خواهید از دنیا بروید خودداری کنید. در عوض سعی کنید آرام تر و عمیق تر نفس بکشید. شما می توانید برای کنترل اضطراب و درد خود احساس بسیار بیشتری داشته باشید تا از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کنید.

یاد بگیرید که الگوهای تفکر منفی خود را تشخیص دهید – سپس آنها را به سمت یک ذهنیت مثبت تر یا واقع گرایانه تغییر مسیر دهید. این کار را با کمک یک یادداشت ساده روزانه انجام دهید ، یا برای یادگیری رفتار درمانی شناختی (CBT) با یک درمانگر همکاری کنید. ثابت شده است که CBT به افراد کمک می کند تفکر منفی خودکار خود را به یک روند تفکر مثبت و واقع بینانه تبدیل کنند.

سر و صدا را از سر راه خود دور کنید. به نظر می رسد این یک گام کوچک باشد ، اما اکثر مردم دریافتند که از بین بردن بی نظمی نه تنها فضای چیزهای دیگر را آزاد می کند ، بلکه به آنها احساس آرامش کلی می دهد و احساس ناامیدی مکرر دارند. فقط دانستن اینکه اوضاع در کجاست می تواند مایه آرامش باشد.

شما باید هر سال را با نوشتن لیستی از چیزهایی که دوست دارید در طول سال انجام دهید ، شروع کنید. مواردی را که برای انجام آنها به کار احتیاج دارد ، شامل مواردی کنید که مانند تعطیلات سرگرم کننده هستند. با نگه داشتن یک لیست می توانید تمام اهدافی را که برای سال در نظر گرفته اید مشاهده کنید که به شما کمک می کند تا آن را در تمرکز نگه دارید تا به انجام همه کارها کمک کنید.

خود را با طبیعت محاصره کنید و به دنبال قدرت شفابخشی در لذت بردن از خلقت خداوند باشید. خلقت او به نام او گواهی می دهد و بودن در طبیعت بسیار آرامش بخش و تسکین دهنده است. پیاده روی در طبیعت انجام دهید ، در حیاط خانه خود را آفتاب کنید ، از شنا لذت ببرید ، به تماشای پرندگان بپردازید. هر کاری را که انتخاب می کنید انجام دهید ، این را در برنامه خود بگنجانید.

اگرچه مهم نیست که به گذشته خود بپردازید ، اما تأمل در آن و آنچه که با حال امروز شما ارتباط دارد نیز بسیار مهم است. اصلاح اشتباهات از گذشته شما می تواند به شما در حل و فصل امور و ادامه کار کمک کند و در مورد چگونگی کنار آمدن با وضعیت فعلی خود بیاموزید.

اگر از اضطراب و نگرانی مداوم رنج می برید ، بخش کوچکی از روز را اختصاص دهید که می توانید در آن مشکلات و نگرانی های خود را بررسی کنید. تلاش آگاهانه انجام دهید تا اضطراب و افکار نگران کننده را به این فضای محدود منتقل کنید ، چه بعد از کار باشد و چه در طول سفر روزانه به باشگاه. از مشکلات خود اجتناب نخواهید کرد ، اما آنها را کنار می گذارید تا باعث کاهش بهره وری و تمرکز ذهنی شما نشوند.

اگر در حال تلاش برای دستیابی به هدفی برای بهتر شدن خود هستید ، فقط در پایان سفر خود را به تصویر بکشید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید لاغر شوید ، مدام با خود تکرار نمی کنید که چاق هستید. در واقع ، شما باید تصور کنید و با خود تکرار کنید که لاغر هستید. داشتن افکار مثبت ، شما را سریعتر از اینکه خود را به زمین بیندازد ، به اهداف خود برساند.

هنگامی که سعی می کنید روی پیشرفت شخصی خود کار کنید ، مهم است که پشتیبانی داشته باشید. هر ورزشکاری در کنار خود یک مربی دارد. آنها هرگز سعی نخواهند کرد و به تنهایی به آن می پردازند. پیشرفت شخصی را به عنوان ورزش خود در نظر بگیرید و مطمئن شوید که یک متخصص آموزش دیده در این راه شما را راهنمایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *