چگونه می توان بر استرس غلبه کرد و احساس آرامش کرد

چگونه می توان بر استرس غلبه کرد و احساس آرامش کرد

استرس بخشی از زندگی روزمره است. شما نمی توانید از استرس فرار کنید ، بنابراین آنچه باید انجام دهید این است که یاد بگیرید چگونه با آن کنار بیایید. نحوه مقابله با استرس بر احساس شما و چگونگی گذراندن زندگی تأثیر می گذارد. در اینجا چند روش عالی برای کنترل استرس در زندگی وجود دارد.

برای رفع برخی از فشارهای روحی و روانی خود ، کتاب بخوانید. از دست دادن خود در دنیای دیگر ، شاید یکی از خیالات یا علمی تخیلی یا یک عاشقانه ، می تواند راهی عالی برای ذهن شما باشد تا کمی خلبان خودکار ادامه دهد. شما قادر خواهید بود به جای آنچه در استرس شما ایجاد می کند ، به دنیای درون کتاب توجه کنید.

داشتن یک تأیید شخصی که یک یا دو جمله طولانی است می تواند به شما کمک کند تا ذهن خود را بر آنچه در زندگی شما مهم است متمرکز کنید. گفتن تأیید روش خوبی برای جلوگیری از انتقاد از خود قبل از شروع است ، که باعث کاهش سطح استرس می شود. به خود اطلاع دهید که توانایی مقابله با آن را دارید ، آرام هستید و یا هر تصدیق دیگری می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

وقتی در محل کار یا کلاس خود دچار استرس شدید ، یک توپ استرس را در دست بگیرید. این به شما امکان می دهد هر زمان تشدید شدید چیزی را فشار دهید تا به شما کمک کند تا تنشی را که احساس می کنید آرام کنید. نگه داشتن یک توپ استرس در یک قسمت خوب از روز یک روش بسیار سالم برای از بین بردن استرس است.

اگر تحت فشار هستید ، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید وزنه برداری است. هنگامی که عضلات خود را منقبض می کنید ، تنش را در بدن کاهش می دهید و احساس خوبی در مورد خود خواهید داشت. برای کاهش سطح استرس این کار را در راحتی منزل خود یا در باشگاه انجام دهید.

یک نکته خوب که می تواند به شما در کاهش استرس کمک کند این است که زندگی خود را همانطور که می خواهید ادامه دهید. هیچ چیز بدتر از استقرار در زندگی و پشیمانی از آن نیست. با پیگیری رویاهای خود متوجه خواهید شد که سطح استرس شما بسیار پایین خواهد آمد.

اگر کمی احساس خستگی می کنید ، یک میان وعده بخورید. غذاهایی که حاوی کربوهیدرات زیادی هستند برای تحریک ترشح ماده شیمیایی خوب مغز یعنی سروتونین کار می کنند. ترشح سروتونین به القای آرامش کمک می کند. بعضی از ترقه ها ، نان شیرینی یا چوب بری باید این کار را انجام دهند.

اگر سعی کنید همزمان به بیش از یک چیز فکر کنید ، ذهن شما به راحتی بهم می ریزد ، که یک مسیر سریع برای استرس است. به جای تمرکز روی بسیاری از کارهایی که باید انجام دهید ، هر بار فقط بر روی یکی از آنها تمرکز کنید تا بتوانید آن را راحت تر به انجام برسانید.

برای کاهش استرس ، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید ، برنامه ریزی یک سفر کوهنوردی با دوستان خود است. این برای بدن شما عالی خواهد بود و به شما احساس عاطفی لازم را می دهد. همچنین ، شما در بیابان طبیعی بیرون خواهید رفت ، که مناظر بسیار راحتی را فراهم می کند.

یک نکته خوب که می تواند به شما کمک کند سطح استرس خود را پایین نگه دارید ، شروع به بخشش افرادی است که در گذشته به شما ظلم کرده اند. نگه داشتن کینه باعث می شود احساس استرس نداشته باشید. از شر همه منفی های خود خلاص شوید و شروع به رها کردن گذشته کنید. این می تواند به شما کمک زیادی کند.

یکی از نکاتی که باید در هنگام مقابله با استرس خود به آن توجه کنید ، این است که مطمئن شوید مشکلات خود را کنار نمی گذارید. این امر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا بسیاری از اوقات ، مواردی که باعث استرس می شوند از بین نمی روند و به تعویق انداختن آنها فقط ممکن است با گذشت زمان مسائل را بدتر کند.

بازی های ویدئویی یک روش عالی برای افراد برای کاهش استرس خود با بازی در پرخاشگری خود از طریق یک آواتار است. آنها دیگر فقط برای کودکان نیستند و یک بازی رقابتی خوب می تواند همان چیزی باشد که شما برای از بین بردن سطح بالای استرس بد خود به آن نیاز دارید.

اگر استرس دارید ، تلاش بیشتری کنید تا با همه کسانی که ملاقات می کنید دوستانه رفتار کنید. شلاق زدن و بی ادبی ، فقط باعث واکنش دیگران در نوع خود می شود ، که همه را بیش از حد استرس نشان می دهد. اگر تلاش کنید لبخند بزنید ، مردم لبخند می زنند و ممکن است استرس خود را کم کنید.

برای کنار آمدن با شرایط بسیار استرس زا ، واقعاً می تواند به شما کمک کند تا به خودتان فاصله دهید. ببینید آیا می توانید یک یا دو روز دور شوید و با آرامش به جایی بروید تا بتوانید به صورت عینی در مورد مسئله فکر کنید. گیر افتادن در وضعیت غلیظ ، درک آنچه را که یک ناظر قطع شده ممکن است واضح بداند ، دشوار می کند.

به خوبی کنترل استرس یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای سلامت روان خود انجام دهید. برای مقابله بهتر با استرس از این روش ها استفاده کنید و متوجه خواهید شد که قادر به انجام کارهایی هستید که قبلاً نمی توانستید. یادگیری کنار آمدن با استرس به شما کمک می کند تا آرام باشید اما بهتر از آن ، مهارت های کنار آمدن کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *