همه چیز درباره توسعه شخصی را همین جا بیاموزید

همه چیز درباره توسعه شخصی را همین جا بیاموزید

این که بتوانید دلایلی را که چرا به دنبال بهتر شدن خود و تقویت رشد شخصی خود هستید را شناسایی کنید ، برای موفقیت شما مهم است. اگر بتوانید اطلاعات ، نکات و پیشنهادات ذکر شده در این مقاله را به دلایلی که به دنبال بهبود خود هستید ، به کار بگیرید ، می توانید اهداف توسعه شخصی خود را پیش ببرید.

یک نکته عالی برای خودآموزی این است که خود را مجبور کنید که اجتماعی باشید حتی وقتی که دوست ندارید. معمولاً افراد افسرده خود را منزوی می کنند و کمی ضد اجتماعی می شوند. این می تواند دوستی شما را از بین ببرد. حتی ممکن است ناخوشایند باشد ، اما مجبور بودن به اجتماعی بودن به شما کمک می کند تا با افسردگی خود مبارزه کنید.

یک نکته عالی برای کمک به خود این است که به راحتی گذشته را تصدیق کنید و به جلو بروید. بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی یا احساس ضعف ، تمایل دارند موارد خاصی را که برای آنها اتفاق افتاده جلوگیری کنند. شما نمی توانید زندگی خود را در انکار زندگی کنید. برای ادامه کار باید موارد خاصی را بپذیرید.

یکی از ساده ترین و سخت ترین گام ها برای کمک به خود در زندگی ، یافتن علاقه خود است. بسیاری از افراد زندگی خود را در مشاغلی سپری می کنند که به آنها احساس رضایت نمی بخشد. تحقق زندگی و شغل ما با هم همراه است زیرا وقتی از انجام کاری که دوست دارید خوشبختی ، غرور و پاداش عاطفی کسب کنیم ، این نشان می دهد.

اکثر مردم تلاشی برای نق زدن دیگران نمی کنند – این فقط طبیعی است. متأسفانه ، نق زدن می تواند نتیجه کاملاً معکوس داشته باشد: ایجاد کینه و از بین بردن بهره وری. ممکن است دریابید که می توان درخواستهای شما را بجای اینکه مدتها در مورد چقدر عصبانی می شوید اگر همسرتان فراموش کند شیر را در فروشگاه می گیرد ، در یک یادآوری یک کلمه ای مرتب جمع بندی کنید. ممکن است آن را به یک کلمه کوتاه کنید: “شیر!” حتی اگر این یک تغییر جزئی است ، می تواند خیلی سریع به اصل مطلب برسد.

یکی از بهترین راه ها برای شناسایی “محرک اضطراب” ناشناخته ، نگه داشتن مرتب “دفتر نگرانی” است. در اینجاست که می توانید شرایط قبل از حمله را مستند کنید. در ابتدا ، ممکن است هیچ روندی را مشاهده نکنید ، اما با گذشت زمان تشخیص آن آسان تر است. شاید شما الگوهای خاصی دارید که با اضطراب شما مرتبط است – آن را بنویسید.

یکی از راه هایی که می توانید به خود کمک کنید تا استرس خود را کنترل کنید ، انجام آرامش عضلانی پیش رونده است. یک به یک عضله را سفت کنید ، آن را بگیرید و سپس فشار را آزاد کنید. این امر به آرامش بدن کمک می کند و مطالعات نشان داده است که استرس ذهنی افراد با کاهش تنش بدن کاهش می یابد.

اگر صدایی در سر خود می شنوید ، به احتمال زیاد این فقط ناخودآگاه شماست که با شما صحبت می کند. به آن کلماتی که می شنوید تصدیق یا صدای درونی شما گفته می شود. برخی از اینها ممکن است مثبت و برخی دیگر منفی باشند. هدف تمرکز بر موارد مثبت و تلاش برای از بین بردن موارد منفی است.

اگر می خواهید نگرش مثبت تری داشته باشید ، تأییدهای مثبتی ایجاد کنید که می خواهید با آن زندگی کنید. تصدیق ها اساساً افکار مثبتی هستند. زندگی با نگرش مثبت کمک می کند تا ذهن شما به سمت یک عمل مثبت سوق یابد ، که می تواند رفتار ، نگرش ، عادت ها و واکنش های شما را به سمت بهتر تغییر دهد.

لیستی از اهداف و رویاهای خود تهیه کنید. آنها را یادداشت کنید و در دسترس آنها قرار دهید تا بتوانید هر از چندگاهی به آنها نگاه کنید. هر زمان که احساس نیاز کردید آنها را مرور کرده و متناسب با نیازهای خود تغییر دهید. ثابت شده است که به شما در حفظ اهداف نزدیک کمک می کند.

سعی نکنید بلافاصله برای بقیه زندگی خود هدف تعیین کنید. درعوض ، بر مدت زمان کوتاه تری مانند شش ماه آینده یا پنج سال تمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا هدفی بزرگتر از آنچه که در حال حاضر هستید شکل دهید ، اما باعث نمی شود احساس خستگی بیش از حد کنید که نتوانید تلاش کنید و به آن برسید.

الگویی داشته باشید. جستجوی شخصی که رفتار یا زندگی او را تحسین می کنید می تواند مفید باشد. این می تواند به شما چیزی بدهد که باید در آن کار کنید و همچنین می تواند در سفر خود به شما کمک کند. شما ممکن است احساس بهتری داشته باشید که یاد بگیرید الگوی شما با برخی از چیزهایی که با آن رنج می برید رنج می برد.

فیلم ها را مشاهده کنید ، کتاب ها را بخوانید ، و با مصاحبه های مربوط به توسعه دهندگان شخصی مانند وین دایر و دیو رمزی مصاحبه کنید. حتی اگر با تمام فلسفه های آنها موافق نباشید ، می توانید از اطلاعات و دانش آنها در جهت بهبود زمینه های زندگی خود که در حال کار هستند استفاده کنید.

با پیشرفت شخصی ، اطمینان حاصل کنید که فقط خود را با افرادی احاطه کرده اید که در رفاه عمومی شما نقش دارند. این مهم است زیرا این امکان وجود دارد که اگر اجازه می دهید همسالان شما را پایین بیاورند. اطمینان حاصل کنید که گروه خوبی از همسالان همفکر خود را برای کمک به شما در رسیدن به اهداف کلی خود ایجاد کرده اید.

با توجه به پیشرفت شخصی در زمینه حرفه ای ، مطمئن باشید که همیشه به موقع سر کار می آیید. این مهم است زیرا نه تنها این یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید ، بلکه یکی از بارزترین راه هایی است که می توانید ارادت خود را به محل کار خود نشان دهید و رفاه خود را بهبود بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *