نکات عالی شخصی در زمینه پیشرفت که می تواند تفاوتی ایجاد کند

نکات عالی شخصی در زمینه پیشرفت که می تواند تفاوتی ایجاد کند

رشد شخصی به تلاش شما بستگی دارد. اگر اهداف خود را در محدودیت های معقول تنظیم کنید و به خود اجازه دهید برخی از انعطاف پذیری ها را داشته باشید ، در ایجاد یک برنامه توسعه شخصی که رشد ارگانیک را تشویق می کند به خوبی پیش خواهید رفت. این مقاله به شرح مراحل مختلفی می پردازد که می توانید بدون ایجاد حفره های گلدان ، راهی برای پیشرفت شخصی بسازید.

تغییرات تدریجی ایجاد کنید. وقتی می خواهید تغییر کنید ، پرش به روش جدید زندگی می تواند وسوسه انگیز باشد. اما در بسیاری از مواقع وقتی یک جهش بزرگ مانند آن انجام می دهید ، سرانجام دوباره به روش قدیمی خود باز می گردید. وقت بگذارید و به تدریج کارهای جدید را راحت کنید. احتمال این وجود دارد که شما سبک زندگی جدید را کاملاً اتخاذ کنید.

همیشه یک کتاب یا کار مولد را با دستان خود حمل کنید. چه آن را در انتظار در مطب پزشک بگذرانیم و چه در وسایل حمل و نقل عمومی ، وقت بیکار اتلاف وقت است. یک کتاب یا شاید برخی کارهای دستی را به خود اختصاص دهید تا با اتلاف وقت ، وقت بیشتری را صرف کنید. شگفت زده خواهید شد که چقدر می توانید در طول روز به موفقیت برسید.

محیط های مثبت را جایگزین محیط های منفی کنید. خود را مشغول و محصور در اطراف افراد و چیزهایی کنید که تأثیر مثبتی روی شما دارند. کمتر درگیر عادت های بد مانند سیگار کشیدن یا پرخوری خواهید شد ، بعلاوه احتمال اینکه از وقت خود به صورت مثبت و سودمندتر استفاده کنید بیشتر است.

برای رفتار مثبت به خود جایزه دهید. چه به طور فعال در تلاش برای لاغر شدن باشید و چه در تلاش برای بهتر کردن زمان و مسافت خود در دویدن صبح ، تشخیص دهید که چه پیشرفت مهمی کرده اید و بر این اساس به خود پاداش دهید. یک لباس جدید یا سفر به سالن یک انگیزه واقعی برای کار کردن تا رسیدن به اهداف خود خواهد بود.

آیا مرتباً الکل مصرف می کنید؟ آیا چنین شرورهای دیگری مانند سیگار کشیدن یا مصرف داروی تفریحی به بدن شما آسیب می رساند؟ بدن شما به بهترین وجه می تواند به عنوان یک معبد توصیف شود. مطمئن شوید که با آن چنین برخوردی دارید. از بین بردن عادت های بد می تواند بخشی اساسی در بهبود زندگی شما باشد. زندگی خود و آنچه را که دارید ارزیابی کنید و ببینید آیا مواردی وجود دارد که بتوانید آنها را کنار بگذارید.

بگذریم ، دنیای اطراف ما روز به روز سریعتر و سریعتر حرکت می کند. شما می توانید در مسابقه موش گرفتار شوید یا اینکه مطابق اهداف و خواسته های خود انتخاب کنید که سرعت خود را بدست آورید. دستیابی به آن می تواند یک امر نسبتاً دشوار باشد ، اما با فکر کردن در مورد روشهای کنترل خود شروع کنید.

همه “این روز را مثل اینکه آخرین روز شما باشد زندگی کنید” را شنیده اند. این یک مفهوم بسیار مهمی است که باید در نظر گرفته شود ، زیرا هر روز در واقع می تواند آخرین روز ما باشد. با دانستن این ، و اگر ما این را می دانستیم ، شما متفاوت چه می کردید؟ هر روز که با آن روبرو می شوید این را در نظر بگیرید.

یک راه عالی برای کمک به خود در افسردگی ، کمک به دیگران از طریق داوطلبانه است. بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی سرانجام احساس تاسف می کنند ، اما اگر به شما کمک کند ، می توانید زندگی مردم دیگر را درک کنید و زندگی خود را احساس رضایت بیشتری کنید. این همچنین یک راه عالی برای ملاقات با افراد جدید است.

به جای تمرکز بر چگونگی درک بدن شما از نظر دیگران ، به جای احساس بدن نسبت به خود تمرکز کنید. از این گذشته ، شما صلاحیت بیشتری را برای تعیین نحوه عملکرد یا عملکرد بدن خود دارید. عزت نفس خود را با جستجوی فعالیت های سالم و سرگرمی هایی که هم نیازهای زیبا به نظر رسیدن و هم احساس خوب بودن را برآورده کنند ، تقویت کنید.

از توصیه های افرادی که شما را دوست دارند فرار نکنید. البته ، ممکن است توصیه های آنها همیشه درست نباشد ، اما گوش دادن به سخنان آنها صدمه ای نخواهد دید و شما فقط می توانید چیزهای بسیار مهمی درباره خود یاد بگیرید. برای انسانها اغلب دشوار است که خودمان را همانگونه که واقعاً هستیم ببینند.

یکی از راه هایی که می توانید به خود کمک کنید تا استرس خود را کنترل کنید ، انجام آرامش عضلانی پیش رونده است. یک به یک عضله را سفت کنید ، آن را بگیرید و سپس فشار را آزاد کنید. این امر به آرامش بدن کمک می کند و مطالعات نشان داده است که استرس ذهنی افراد با کاهش تنش بدن کاهش می یابد.

روش های تنفسی مختلفی وجود دارد که می توانید برای از بین بردن استرس استفاده کنید. روش های مختلف تنفس را امتحان کنید و یکی از روش های مناسب برای شما را پیدا کنید و به شما کمک کند. به زودی خواهید فهمید که این یک روش عالی برای کنترل استرس شماست.

وقت بگذارید و یک وعده غذایی خوب بپزید. اگر بدن خود را با لقمه های سریع برای خوردن غذا از رستوران فست فود یا فروشگاه راحت بار می کشید ، مطمئناً مواد مغذی مورد نیاز بدن را برای تأمین نیازهای خود دریافت نمی کنید و این باعث می شود احساس استرس و عصبانیت داشته باشید.

برای حفظ انگیزه سعی کنید از طریق چیزی که دوست دارید به هدف خود نزدیک شوید. اگر دوست دارید فعالیتی را انجام دهید ، احتمالاً روی آن کار خواهید کرد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید تناسب اندام داشته باشید اما از ورزشگاه متنفر هستید ، به جای آن ورزش محبوب مانند تنیس یا بسکتبال را امتحان کنید.

تصمیم بگیرید که می خواهید در زندگی خود چه کاری انجام دهید. اگر نمی توانید بفهمید که برای کل زندگی خود چه کاری باید انجام دهید ، متوقف شوید و به کاری که می خواهید امروز بعد از ظهر یا چند ماه آینده انجام دهید فکر کنید. تعیین اهداف می تواند به شما در رسیدن به اهداف کمک کند زیرا تمرکز مشخصی برای هدف گذاری دارید.

همانطور که می بینید ، رشد فردی مستلزم انضباط ، آگاهی از خود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *