نکاتی در مورد اینکه چگونه استرس خود را به طور موثر کاهش دهید

نکاتی در مورد اینکه چگونه استرس خود را به طور موثر کاهش دهید

وقتی استرس دارید ، انجام کارهایی که باید انجام دهید دشوار است. در واقع ، استرس می تواند شما را از انجام کارهایی که می خواهید انجام دهید نیز باز دارد. قبل از اینکه بتواند حتی مشکلات جدی تری برای سلامتی ایجاد کند ، باید خود را کنترل کنید. در اینجا چند روش موثر برای کنار آمدن با استرس آورده شده است.

یک روش عالی برای کاهش استرسی که تجربه می کنید ، کاهش مصرف کافئین است. مصرف زیاد کافئین می تواند سطح کورتیزول را در بدن افزایش دهد. کورتیزول هورمون استرس در بدن شما است که به تنظیم بسیاری از موارد از جمله افزایش وزن ، نوسانات خلقی ، بیماری های قلبی و دیابت کمک می کند. با کاهش مصرف کافئین ، به طور طبیعی سطح استرس خود را کاهش می دهید.

یک سرگرمی را امتحان کنید تا کمی از استرس خود راحت شود. یک سرگرمی – چه باغبانی باشد ، چه ساختن اتومبیل های نمونه ، چه نوشتن ، چه موارد دیگر – می تواند راهی عالی برای شما باشد تا هر آنچه را که شما را آزار می دهد فراموش کنید و فقط کمی آرام بگیرید و از آن لذت ببرید. هر زمان که احساس استرس کردید ، کمی وقت بگذارید و به سرگرمی خود بپردازید.

تهیه حیوان خانگی را راهی برای رفع استرس در نظر بگیرید. داشتن سگی که در خانه با دمش منتظر شماست می تواند بعد از یک روز سخت و استرس زای کار ، پیشرفت خوبی باشد. حتی ماهی جوت نیز می تواند واقعاً روحیه شما را بهبود بخشد. اما اگر قصد مراقبت از او را ندارید حیوان خانگی را قبول نکنید.

مراقبه فعال روح شما را تغذیه می کند ، روحیه شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا در درون خود آرامش پیدا کنید. زمانی را متوقف کنید و متوقف کنید و ذهن خود را پاک کنید و نفس عمیق بکشید اگر فقط برای یک دقیقه باشد. این می تواند باعث کاهش استرس ، کاهش فشار خون و آرامش بدن و همچنین روح شود.

یک نکته عالی که می تواند به شما در کاهش سطح استرس کمک کند خواندن کتاب برای فرزندانتان است. نه تنها استرس خود را کنترل خواهید کرد ، بلکه درمورد یک داستان با فرزندان خود پیوند خواهید خورد. دفعه بعد که کمی استرس داشتید این را امتحان کنید.

برای کاهش استرس گرم شوید. دستان خود را به سرعت به هم بمالید تا احساس گرما کنند. وقتی گرم شدند ، آنها را برای مدت پنج ثانیه روی چشمان بسته خود قرار دهید و نفس عمیق بکشید. تاریکی و گرما با هم کار می کنند تا آرامش بخش باشند و به شما کمک می کنند مقداری از استرس شما را برطرف کنند.

یکی از آرام ترین کارهایی که می توانید انجام دهید جدول کلمات متقاطع در صبح است. به جای تماشای تلویزیون ، لحظه ای که از خواب بیدار می شوید ذهن خود را به چالش بکشید. این نه تنها به شما کمک می کند افکار خود را از مشکلات دور کنید بلکه به شما کمک می کند تا احساس موفقیت کنید.

برای اینکه بتوانید استرس خود را کنترل کنید ، عاقلانه است که از کافئین دور شوید. این مهم است زیرا شناخته شده است که این دارو در برخی افراد باعث اضطراب می شود ، بنابراین مقابله با استرس را دشوارتر می کند. جدا شدن از آن دشوار است اما وقتی یاد بگیرید بدون آن زندگی کنید احساس بهتری خواهید داشت.

یک نکته عالی که می تواند به شما در کاهش سطح استرس کمک کند این است که کمی وقت بگذارید و از محیط پیرامون خود قدردانی کنید. از پنجره بیرون نگاه کنید و سعی کنید مواردی را که قبلاً هرگز ندیده اید متوجه شوید. فاصله گرفتن از این طریق می تواند به شما در کاهش سطح استرس کمک کند.

وقتی نوبت به مقابله با استرس می رسد ، ممکن است بخواهید به یک گروه آنلاین بپیوندید که با هر آنچه باعث ایجاد استرس در زندگی شما می شود سروکار دارد. این مهم است زیرا کمک های آنلاین و بسیاری از افراد می توانند زوایای مختلفی از کمک را ارائه دهند که ممکن است فقط برای شما مفید باشد.

بسیاری از مشکلات مربوط به استرس می تواند ناشی از رژیم غذایی نامناسب باشد ، بنابراین آنچه را که می خورید با یک شانه خوب رد کنید. اگر متوجه شدید که در حال غذا خوردن به صورت ناسالم هستید ، باید چیزهای بد را از بین ببرید و سعی کنید جایگزین های سالم و خوشمزه را جایگزین آنها کنید.

گرچه تصور وجود کاملاً بدون استرس دشوار است ، اما این نوع زندگی به هیچ وجه افسانه نیست. هنگامی که شروع به تمرکز بر روی مواردی که باعث استرس شما می شوند ، باید بتوانید بفهمید که بزرگترین عامل تحریک شما چیست و شروع به اجتناب از این موضوعات داغ می کنید.

نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید و می تواند به شما در مقابله با استرس کمک کند این است که درک کنید نمی توانید همه چیز را کنترل کنید. تلاش برای کنترل همه چیز راهی عالی برای استرس در همه حال است. شما باید یاد بگیرید که فقط چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید در زندگی کنترل کنید.

کنار آمدن با استرس مهم است تا از مشکلات جدی جدی بهداشتی در جاده جلوگیری کنید. اطمینان حاصل کنید که به محض اینکه فشار روحی خود را از بین ببرد ، می توانید از پس آن برآیید. آماده باشید و برای کمک به مقاومت و غلبه بر استرس از این نکات استفاده کنید تا بتوانید با آرامش بیشتری زندگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *