مشاوره مستحکم برای ماساژورهای امروز

مشاوره مستحکم برای ماساژورهای امروز

آیا در زندگی خود استرس زیادی دارید؟ آیا واقعاً به راهی برای آرامش نیاز دارید؟ ماساژ می تواند به شما کمک کند تا آرام باشید و کارها را راحت انجام دهید. این مقاله به شما اطلاعات بیشتری در مورد ماساژ درمانی و اینکه چگونه می تواند کمی نرمتر در زندگی شما ایجاد کند ، می دهد.

هنگامی که برای ماساژ بیرون می روید ، اطمینان حاصل کنید که در مورد کل روند عمل آزادانه عمل می کنید. اجازه ندهید این شما را از لذت منصرف کند. فقط آرام باش؛ این کار تمام است و اجازه دهید ماساژور به شما خدمت کند.

شمع های معطر ماساژ است. این امر به شما کمک می کند تا با تأمین کمی نور ، فضای اتاق را سبکتر کرده و رایحه نیز تسکین دهنده باشد. این جزئیات کوچک می تواند تجربه ای فوق العاده را رقم بزند.

روغن برای پوست بهتر است و روغن های معطر ممکن است فواید درمانی دیگری نیز داشته باشند. روغن ها همچنین باعث می شوند دست ها بهتر از ژل ها و لوسیون ها روی پوست بلغزانند.

یک ماساژ درمانی را در نظر بگیرید. بسیاری از درمانگران پیام آزاد می توانند به جای اجاره یک محل کار ، با مسافرت به مشتریان خود پس انداز کنند. آنها به سادگی از مشتری به مشتری دیگر سفر می کنند. این ماساژ درمانی های مسافرتی هزینه کمتری دریافت می کنند و مجبور نیستید به آنها سفر کنید.

شما نمی خواهید میکروب از پاهایتان به بقیه بدن برسد. اگر گزینه شستشوی پا ندارید می توانید پاها را در سینک ظرفشویی بشویید.

فشاری که شما ماساژ می دهید برای اهداف مختلف قابل توجه است. اگر فردی که ماساژ می دهید گره های زیادی دارد ، می خواهید به او فشار دهید تا به آرامی حرکت کند تا تنش از بین برود. این روش در ماساژ عضلات بافت عمیق است.

هدف از ماساژ افزایش رفاه فرد و انرژی بیشتر به شما است.

ماساژ گردن واقعاً از طرق مختلف می تواند به شما کمک کند. گردن جایی است که در آن افراد زیادی استرس خود را تحمل می کنند. ماساژ این کار در عین حال ناحیه ای است که مزایای زیادی را به همراه دارد بسیار آسان است.

ماساژ معده خود می تواند به هضم غذا و هر درد معده کمک کند. اگر خوردن یک وعده غذایی بزرگ را تمام کردید ، با استفاده از دستان خود شکم خود را در جهت عقربه های ساعت بمالید. این به معده شما کمک می کند غذایی را که خورده اید هضم کند. تا زمانی که هضم غذای خود را به پایان نرسانید ، ملایم باشید و از فشار مستقیم به شکم خودداری کنید.

این امر به ویژه اگر می توانید باردار باشید بسیار مهم است! این اطلاعات می تواند به آنها کمک کند تا برنامه ای برای نیازهای خاص شما ایجاد کنند. اگر از شرایط خود آگاهی کافی نداشته باشید ، ممکن است اوضاع را بدتر کنید.

شما باید با شخصی که به شما ماساژ عمیق یا ورزشی می دهد صحبت کنید. در حالی که بستن چشم و آرامش اشکالی ندارد ، اگر احساس درد ، گرفتگی یا ناراحتی دیگری دارید ، باید بلند صحبت کنید. ماساژور باید احساس شما را بداند تا از آسیب دیدگی جلوگیری کنید.

به ماساژ دهنده خود پاداش بدهید. این تجارت یکی از مناطق خدماتی است که قطعاً باید نکته مهم را در آن مهم کنید. ممکن است قانون رستوران را رعایت کنید و 15 درصد نکته بدهید. اگر ماساژور کار شگفت انگیزی انجام دهد ممکن است بیشتر باشید. هنگامی که به این درمانگر بازگشتید خوشحال خواهید شد. با این کار تلاش شما برای ماساژور تضمین می شود.

بعد از ورزش ، عضلات خود را با کف دست یا مشت به سمت قلب بمالید.

ماساژهای ورزشی مخصوص ورزشکاران است. ماساژ ورزشی می تواند مانع از سفت شدن عضلات در عملکرد شما شود و همچنین به عملکرد بهتر شما کمک می کند. ماساژ ورزشی از سکته های قویتر استفاده می کند و هدف آن بهبود گردش خون در بدن است.

ماساژ بافت عمیق از جمله موارد مفیدی است که می توانید برای درد شدید عضلات انجام دهید. این سبک ماساژ به کاهش استرس و دردی که در اعماق عضلات وجود دارد کمک می کند. ماساژ دهنده قصد دارد در مناطق مختلف از فشار استفاده کند و سپس عضلات شما را فشار دهد تا زمانی که سموم را آزاد کند.

ماساژ باید حرکاتی داشته باشد که حرکاتی آرام و آرام باشد. در حالی که بسیاری از ماساژورها مایل به انجام ماساژهای پیچیده هستند ، نکته ماساژ کاهش سرعت بدن و شل شدن عضلات است.

اگر به هیچ وجه راحت نیستید ، رایحه شمع های استفاده شده را دوست ندارید یا درمانگر بیش از حد خشن است ، از گفتن آن نترسید. آنها نمی دانند اگر به آنها نگویید چه چیزی را ترجیح می دهید!

کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید در ماساژ انجام دهید. دوره های جدید را در آغوش بگیرید. اگر گزینه های شما با درمانگری که مرتباً به آن مراجعه می کنید محدود است ، پس باید با متخصصان دیگری که از روش های دیگر استفاده می کنند تماس بگیرید.

ماساژ ممکن است برای شخصی عزیز که می دانید درد کمر دارد خوب باشد. از دستان خود برای فشار دادن درد از کف دست استفاده کنید تا چندین بار این کار را انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

اگر این روزها تجربه ناخوشایند تلاش بیش از حد از کرم های ضد چروک را دارید ، به جای آن ماساژ دهید. ماساژ درمانی گردش خون را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا عضلات صورت شما بیدار شود. به زودی جلسه ای را با ماساژور خود ترتیب دهید تا از این موضوع مطلع شوید.

هنگام انتخاب ماساژور مراقب باشید.

روغن زیاد به شما اجازه نمی دهد تا فشار کافی را برای انجام صحیح کار استفاده کنید.

در حین ماساژ ، مهارت های تنفس عمیق را تمرین کنید. تنفس عمیق به شل شدن عضلات تحت فشار کمک می کند ، بنابراین مشارکت در کار ماساژ درمانی شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *