مشاوره برای دستیابی به مقدار زیادی از رشد شخصی

مشاوره برای دستیابی به مقدار زیادی از رشد شخصی

در این عصر و روزگار بهترین بودن می تواند سخت باشد. با این همه ادامه دادن ، استرس زیاد و جریان مداوم رشد اقتصادی ضعیف ممکن است برای رسیدن به اهداف خود در توسعه شخصی به میانبرهایی نیاز داشته باشید. در مورد برخی از توصیه های مفید در مورد اینکه چگونه می توانید با سرعت بیشتری از امروز به خواسته های توسعه شخصی خود برسید ، در ادامه بخوانید.

بخشی از هر برنامه موفقیت آمیز توسعه شخصی یافتن علاقه شما است. اهداف شما در کوتاه مدت و بلند مدت باید با در نظر گرفتن این موضوع انتخاب شوند. رضایت و رضایت شخصی ناشی از انجام کاری که دوست دارید باید به خودی خود هدف باشد. هدفی که نیاز به کاری دارد که از آن متنفر باشید ، دستیابی به آن ممکن است خیلی سخت باشد.

یکی از راه های کمک به خود این است که ذهن خود را بازتر کنید. ذهن باز به شما امکان می دهد تا دنیا را کاملاً تجربه کنید به گونه ای که اگر تنگ نظر یا بسته ذهن باشید نمی توانستید. کنجکاو باشید س Askال کنید و افق دید خود را گسترش دهید. اگر سعی نکنید از زندگی خارج از محدوده خود مطلع شوید ، واقعاً از دست رفته اید و فقط از طریق “حباب” به جهان نگاه می کنید.

دلیل داشته باشید و به آنها پایبند باشید. پایبندی به ایدئولوژی و سیستم های اعتقادی کورکورانه باعث می شود در نظر دیگران کم عمق به نظر برسید. اگر متوجه شدید که یکی از م knowledgeلفه های دانش شما برای احساس خود ضروری است ، باید برای دفاع از موقعیت خود با اطمینان آماده شوید. همچنین به شما کمک می کند تا با اعتقاداتی که هسته اصلی شما را تشکیل می دهند صمیمیت بیشتری پیدا کنید.

اگر هم پزشک دارید و هم درمانگر ، مطمئن شوید که آنها در یک صفحه هستند. پزشک و درمانگر شما لزوماً مجبور نیستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما ممکن است با این حال ، می خواهید یکی را در جریان آنچه دیگری با شما انجام می دهد قرار دهید. این می تواند از سردرگمی و عارضه بعدی جلوگیری کند.

یاد بگیرید که الگوهای تفکر منفی خود را تشخیص دهید – سپس آنها را به سمت یک ذهنیت مثبت تر یا واقع گرایانه تغییر مسیر دهید. این کار را با کمک یک یادداشت ساده روزانه انجام دهید ، یا برای یادگیری رفتار درمانی شناختی (CBT) با یک درمانگر همکاری کنید. ثابت شده است که CBT به افراد کمک می کند تفکر منفی خودکار خود را به یک روند تفکر مثبت و واقع بینانه تبدیل کنند.

بدون پیشنهاد عذرخواهی به دیگران نه بگویید. همه حق دارند بله یا نه به چیزهایی که در زندگی روزمره مطرح می شود ، بگویند. بسیاری از آنها سخت کار می کنند که بیشتر از این نگویند ، اما برای این کار احساس بد یا گناه می کنند و در پایان انواع دلایل یا بهانه را ارائه می دهند. شما در مورد انتخاب خود در مورد زندگی خودتان توضیحی به مردم ندارید. بدون عذرخواهی ، نه گفتن را بیاموزید.

بهتر است از خوردن غذاها و نوشیدنی های تهیه شده با آسپارتام ، که یک شیرین کننده مصنوعی است و اغلب در نوشیدنی های رژیمی وجود دارد ، خودداری کنید. این می تواند از تشکیل سروتونین جلوگیری کرده و همچنین باعث افسردگی ، بی خوابی و سردرد شود. این اتفاق به خصوص در کسی که از قبل در توسعه سروتونین مشکل دارد مستعدتر است.

تنهایی عامل اصلی در تعیین میزان خوشبختی یا شادی فرد است. بگذریم ، همه به کسی احتیاج دارند. همه ما خانواده و دوستان خود را داریم و هرچه بزرگتر می شویم ، داشتن کسی مهم است که بقیه عمر خود را با او سپری کند. در آخر همه افراد به تشکیل خانواده ختم می شوند و اگر این مرحله را کنار بگذاریم ، شرایط بسیار تنهایی ممکن است باشد زیرا دیگران وقت خود را با خانواده خود می گذرانند.

از اشتباهات نترسید. اگر از آنها یاد بگیریم ، اشتباهات می توانند یکی از مفیدترین ابزارها برای رشد شخصی باشند. این بدان معنا نیست که شما باید سعی کنید اشتباه کنید ، بلکه نباید اجازه دهید ترس از اشتباه شما را از رسیدن به اهداف باز دارد. اگر اشتباه قدم برداشتید ، با آن به عنوان یک تجربه یادگیری رفتار کنید و آن را به دائرlopالمعارف دانش خود اضافه کنید.

در زندگی خود به دنبال هدف باشید. اگر برنامه کاری و برنامه زندگی روزمره احساس پوچی و عدم تحقق را در شما ایجاد می کند ، به مواردی که برای شما واقعاً معنایی دارند فکر کنید و راهی برای شرکت در این زمینه کوچک پیدا کنید. حتی اگر نمی توانید زندگی خود را به هدفی که برای آن مهم هستید اختصاص دهید ، می توانید هر روز چند دقیقه با داوطلب کردن ، نامه نگاری و تماس تلفنی اختصاص دهید. با شرکت هدف پیدا کنید.

از توصیه های افرادی که شما را دوست دارند فرار نکنید. البته ، ممکن است توصیه های آنها همیشه درست نباشد ، اما گوش دادن به سخنان آنها صدمه ای نخواهد دید و شما فقط می توانید چیزهای بسیار مهمی درباره خود یاد بگیرید. برای انسانها اغلب دشوار است که خودمان را همانگونه که واقعاً هستیم ببینند.

حتما پیشرفت خود را در فواصل بسیار منظم پیگیری کنید. برای بسیاری از اهداف سلامتی و تناسب اندام ، برنامه هایی برای تلفن های هوشمند وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند. برای سایر پیشرفت ها ، می توانید ردیاب خود را با یک صفحه گسترده یا نمودار ساده ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا ببینید که چقدر پیشرفت کرده اید و همچنین به شما در حفظ حرکت خود کمک می کند.

به تغییراتی که باید روزانه انجام دهید و اقداماتی که برای رسیدن به اهداف خود باید روزانه انجام دهید ، نگاه کنید. آن اعمال را به عادت های روزمره تبدیل کنید. هنگامی که به انجام همان عمل روزانه عادت کنید ، دستیابی به اهداف شما با گذشت زمان آسان می شود.

کسی را که می دانید می توانید به او اعتماد کنید ، رازدار خود کنید. همانطور که سفر شخصی خود را طی می کنید ، نیاز خواهید داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *