خوشحال بودن از اینکه کی هستید

خوشحال بودن از اینکه کی هستید

وقتی قصد دارید سفری برای پیشرفت شخصی خود برنامه ریزی کنید ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اگر برنامه مورد نیاز خود را نداشته باشید ، ممکن است بیشتر از زمان لازم با این روند رنج و درد را سپری کنید. این مقاله اطلاعات مورد نیاز در زمینه پیشرفت شخصی را به شما ارائه می دهد.

سعی کنید با استفاده از عبارات متناسب ، نحوه تفکر خود را تغییر دهید. با نگه داشتن ایده های خاص در جلوی ذهن خود ، می توانید شروع به استفاده از آنها در روشی کنید که هر روز فکر می کنید. جمله های معروف شامل “بگویید بله” ، “جعل کنید” تا زمانی که احساس نکنید “و بسیاری دیگر. استفاده از این موارد می تواند به شما کمک کند تا فکر و احساس بهتری داشته باشید.

باور کنید یا زیاد با دیگران خوب نباشید اغلب به این معنی است که به اندازه کافی با خود خوب نیستید. بخشی از پیشرفت شخصی انجام تعهد به نفس است و همیشه نمی توانید وقتی خواهان و خواستار دوازده نفر هستید ، این امر محقق شود. شما باید خود را در بالای لیست اولویت های خود قرار دهید و سپس به دیگران گرایش پیدا کنید.

در مسیر پیشرفت شخصی خود ، همیشه به یاد داشته باشید که س questionsال بپرسید. هرگز اطلاعات را به ارزش اسمی خود نگیرید. همه چیز با یک قصد و معنای عمیق تر همراه است. بررسی اطلاعات جدید به شما امکان می دهد آنها را با مقادیر پایه و دانش فعلی خود مقایسه کنید ، که به شما کمک می کند در مورد مفید بودن اهداف خود تصمیم بگیرید.

هنگامی که از طریق برنامه توسعه شخصی خود کار می کنید ، موفقیت های خود را جشن بگیرید تا شما را درگیر این روند و هیجان خود کند. آنقدر روی نتیجه نهایی متمرکز نشوید که نتوانید قدمهایی را که برای رسیدن به آنجا بر می دارید تشخیص دهید. رشد و رشد شخصی گاهی اوقات ممکن است دشوار باشد و تصدیق موفقیت های ناچیز در این راه انگیزه شما را حفظ می کند.

سعی کنید برای کمک به خود مقداری وزن کم کنید. اضافه وزن واقعاً می تواند شما را از نظر روحی و جسمی تحت فشار قرار دهد. در صورت عدم استفاده از آن می تواند مشکلات کلی سلامتی مانند فشار خون و دیابت را ایجاد کند. به خود لطف کنید و قدم هایی بردارید تا مقداری پوند هم برای ذهن و هم برای بدنتان کم کنید.

ورزش نه تنها راهی برای کاهش وزن است. دلایل مختلف جسمی و عاطفی برای ورزش وجود دارد. ورزش باعث ترشح اندورفین می شود که باعث می شود احساس شادی و تحریک پذیری کمتری داشته باشید.

اگر خود را بیش از حد معمول در معرض افکار منفی و مشاهدات انتقادی می دانید ، به دنبال حلقه های اجتماعی خود باشید. ممکن است دریابید که هم سن و سالان شما به یک چشم انداز بسیار بدبینانه و تندبینانه کمک می کنند ، و به این افراد اجازه می دهید نارضایتی خود را به طور فعال شکل دهند. سعی کنید خود را با افراد مثبت پرور و محاصره کنید که می توانند به عنوان مثال رهبری کنند.

بیاموزید که افکار منفی سخت و بی اساس در مورد افراد دیگر را بدرقه کنید. اگر احساس کردید که احساسات خاصی به خصوص افزایش یافته است ، آن را در همان جا متوقف کنید و خود را مجبور کنید حداقل در مورد شخص یا افراد مورد نظر به دو مورد مطلوب یا چاپلوسانه برسید. با گذشت زمان ، تمرین منظم این تمرین با فراخواندن فوری مثبت ترین جنبه های افراد و موقعیت ها ، احساسات شما را شکل می دهد.

به جای اینکه اجازه دهید عادت های کوچک به گلوله برفی تبدیل شود و به یک آزمایش کننده اصلی روابط بیندازید ، سعی کنید رفتار توهین آمیز یا نامطلوب شریک زندگی خود را دوباره ارزیابی کنید. به عنوان مثال ، از همسرتان ناراحت نشوید زیرا او توالت ها را با توجه به استانداردهای دقیق شما تمیز نمی کند. درعوض ، به این نکته توجه کنید که او چقدر خوب جلوه چمن را می دهد ، یا اینکه چقدر از شما شکرگزار هستید که او حتی زمین را به زمین می زند!

تمام آن افکار منفی ذهن خود را حفظ کنید. از آنجا که استرس بیشتر ناشی از افکار ناخوشایند است ، جلوگیری از افکار خارج از ذهن شما می تواند به شما در آرامش کمک کند و در عوض ، احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید. سعی کنید اوقات خوش را از گذشته یا چیزهای مثبت زندگی فعلی خود به یاد بیاورید.

در جستجوی خوشبختی از خطر کردن نترسید. مردم اغلب خود را برای زندگی در مناطق آسایش خود استعفا می دهند. این می تواند باعث شود فرصت های ارزشمند را از دست بدهند! ریسک پذیری به شجاعت نیاز دارد و رشادت می تواند در ساختن نوع زندگی واقعی که خود می خواهید حیاتی باشد.

به قول معروف ، قبل از اینکه دیگران را دوست داشته باشید ، باید یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید. این درست است زیرا شما قبل از دیگران آمده اید و اگر خودتان را دوست نداشته باشید چگونه می توانید آنها را دوست داشته باشید؟ سعی کنید بیشتر از چیزهای منفی روی چیزهای خوب خودتان تمرکز کنید و به یاد داشته باشید ، هیچ کس کامل نیست!

سعی کنید به یک ورزش یا فعالیت دیگر بپیوندید. با یادگیری چیز جدید و مهارت در آن احساس خوبی نسبت به خود خواهید داشت. فقط مطمئن شوید که به فعالیتهای زیادی پیوسته اید. به همان اندازه که احساس می کند مشغول بودن است ، می توانید بدن خود را از کار زیاد نیز فرسوده کنید.

یک نکته عالی که می تواند به شما در دستیابی به اهداف توسعه شخصی شما کمک کند ، جستجوی اطلاعات در اینترنت است. اینترنت با اطلاعاتی درباره هر آنچه فکر می کنید رسیده است. وب سایت ها و انجمن های بی شماری وجود دارد که به کسانی که بدنبال آن هستند کمک و بینش می کنند.

به جزئیات توجه کنید. ایجاد یک برنامه عملی برای داشتن زندگی شادتر شروع خوبی است ، اما اغلب جزئیات جزئی باعث شکست افراد می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *