جنبه های اصلی رشد شخصی برای شما

جنبه های اصلی رشد شخصی برای شما

بهبود زندگی خود از طریق رشد شخصی ، بخش مهمی برای رشد به عنوان یک فرد فردی است. تعیین و دستیابی به اهداف برای خود به ایجاد عزت نفس و اعتماد به نفس کمک می کند. این امر برای موفقیت در کارهایی که در زندگی انجام می دهید بسیار مهم است. این مقاله نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا در زمینه های مختلف زندگی خود به رشد و رشد فردی مطلوب برسید.

آنطور که باید احساس خوبی ندارید؟ گاهی افسردگی همه ما را گرفتار می کند. راهی برای فرار از آن وجود ندارد. هنگامی که احساس افسردگی می کنید فقط کمی از روز خود را اختصاص دهید تا کمی ورزش کنید. شاید بتوانید به پیاده روی یا دوچرخه سواری بروید. این تمرین برای مقابله با افسردگی به طرز جادویی کار خواهد کرد و بلافاصله احساس بهبود خواهید کرد.

تمرکز خود را حفظ کنید و از به تعویق انداختن خودداری کنید. به تعویق انداختن به تعویق انداختن واقعاً می تواند کار را بسیار طولانی تر کند و شما با این کار خطر مهلت مهلت مهم را از دست می دهید. انتظار برای انجام کار خود به جای اینکه فقط آن را انجام دهید و هرچه زودتر آن را انجام دهید نیز نتیجه مثبتی ندارد. هرچه زودتر این کار را انجام دهید ، زودتر می توانید آرام باشید.

چی با عث خوشحالی شما میگردد. وقتی چیزی را پیدا می کنید که به آن علاقه دارید ، موفقیت به طور طبیعی به وجود می آید. اکثر مردم آنچه عملی است یا آنچه از آنها انتظار می رود را انجام می دهند. در نتیجه آنها ناراضی ، استرس زده و تحقق نیافته از بین می روند. اشتباه نکن در عوض ، چیزی را که دوست دارید انتخاب کنید و با اشتیاق دنبال آن بروید. نه تنها به احتمال زیاد با انجام این کار به موفقیت طولانی مدت دست پیدا می کنید ، بلکه می توانید زندگی شاد و سرشار از رضایت را داشته باشید.

به خودتان یک روال بدهید. افسردگی و خلق و خوی منفی مشابه می تواند ناشی از بی حوصلگی ، استرس و طیف گسترده ای از موارد دیگر باشد. ایجاد روال برای خود و پایبندی به آن می تواند بسیاری از این عوامل را از بین ببرد. شما در این زمینه مشغول خواهید بود و کارهای روزمره خود را به مراتب بیشتر خواهید کرد ، و گناه احتمالی را کاهش می دهید.

با قابلیت مدیریت اهداف خود را برای موفقیت تنظیم کنید. برنامه های شما همیشه باید به گونه ای تنظیم شود که نتوانید کوتاه بیایید ، اما همچنین باید مراقب باشید که از انرژی اضافی خود جلوگیری کنید. با تمرین مداوم و با اولویت بندی مدیریت زمان و اهداف خود را آسان تر خواهید کرد.

سر و صدا را از سر راه خود دور کنید. به نظر می رسد این یک گام کوچک باشد ، اما اکثر مردم دریافتند که از بین بردن بی نظمی نه تنها فضای چیزهای دیگر را آزاد می کند ، بلکه به آنها احساس آرامش کلی می دهد و احساس ناامیدی مکرر دارند. فقط دانستن اینکه اوضاع در کجاست می تواند مایه آرامش باشد.

وقتی به زندگی نگاه می کنید سعی کنید روی نکات مثبت تمرکز کنید. خیلی ساده است که به موارد منفی نگاه کنید و خود را با دیگران مقایسه کنید و ببینید که آنها این یا آن را دارند. آن را برگردانید و فقط بر روی خود و آنچه که در واقع دارید تمرکز کنید. این به شما چشم انداز بهتری از زندگی می دهد.

از آنچه بدترین حالت را در شما به وجود می آورد آگاه باشید و آن را تغییر دهید. شاید شما فقط هنگام استراحت در محل کار خود سیگار می کشید. شاید همسایه بعدی شما همیشه به شما الهام می دهد که صبح اول وقت با به اشتراک گذاشتن شایعات بیش از حصار معطل شوید. البته نمی توانید وقفه ها یا همسایه ها را حذف کنید ، اما می توانید نحوه پاسخگویی به هرکدام را تغییر دهید.

خواه روحانی باشید ، مذهبی باشید یا ملحد ، به دنبال نیروی بالاتری باشید که بتواند هنگام تفکر در مورد خود ، هویت و اهداف خود برای آنچه می خواهید باشید ، به شما راهنمایی دهد. قدرت بالاتر شما نیازی به یک خدای خاص ندارد. داستان ها و داستان های جمعی بشریت می تواند به عنوان نمونه خوبی از چیزی بزرگتر از خود شما باشد. ممکن است دریابید که کاوش در کتاب مقدس ، ادبیات یا ضرب المثل ها می تواند به شما در ایجاد خود کمک کند.

ورزش می تواند یک استراتژی ارزشمند برای کمک به خود باشد. تحقیقات نشان داده است که ورزش می تواند علائم سندرم پیش از قاعدگی (PMS) را به شدت کاهش دهد. اگرچه دلیل آن روشن نیست ، زنانی که به طور منظم فعالیت هوازی می کنند کمتر تحت تأثیر علائم شایع PMS مانند تحریک پذیری ، نوسانات خلقی و افسردگی قرار می گیرند.

با کاهش مصرف محصولات حاوی آسپارتام می توانید از انسداد تولید سروتونین جلوگیری کنید. آسپارتام را در بسیاری از محصولات رژیمی مانند نوشابه ، پودینگ و ماست و همچنین انواع مختلف دیگر مشاهده خواهید کرد. با این کاهش می توانید احتمال احساس افسردگی ، بی خوابی و سردرد را کاهش دهید.

اگر برای رفع افسردگی خود به سراغ داروهای خودیاری رفته اید ، نکته خوب این است که سعی کنید روابط خود را با خانواده و دوستانتان غنی کنید. اغلب اوقات ، هنگامی که با بسیاری از افراد ارتباط قوی داشته باشید ، زندگی شما احساس رضایت بیشتری می کند و این یک روش عالی برای تحقق آن است.

برای نوشیدن اطلاعاتی که در کتابهای خوب است وقت بگذارید. اگر وقت خود را برای خواندن اطلاعاتی که شخصی برای نوشتن وقت خود به نوشتن وقت اختصاص داده است اختصاص دهید ، احتمالاً می یابید که روشهایی برای استفاده از همه این اطلاعات در یک زمان یا زندگی دیگر پیدا خواهید کرد.

یک نکته خودیاری که تقریباً در هر شرایطی به شما کمک می کند ، پرهیز از غذای بدخلق است! نگه داشتن یک رژیم غذایی متعادل بهترین راه برای حفظ خونسردی و سر ثابت در بسیاری از شرایط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *