با این نکات ساده سطح استرس را پایین بیاورید

با این نکات ساده سطح استرس را پایین بیاورید

آیا اگر چیزی به نام استرس وجود نداشته باشد ، زندگی عالی نخواهد بود؟ خوب ، این را باور کنید یا نکنید ، ما در زندگی خود به مقداری استرس نیاز داریم. هنگامی که سطح استرس بیش از حد بالا می رود یا همیشه وجود دارد ، استرس به یک مشکل تبدیل می شود. ادغام برخی از تکنیک های مدیریت استرس زیر در برنامه روزمره می تواند به شما در حفظ سطح استرس سالم و زندگی آرامتر کمک کند.

یک ژورنال می تواند به کاهش استرس کمک کند. فقط کافی است یک قلم و کاغذ و چند دقیقه برای نوشتن آنچه شما را آزار می دهد ، است. غالباً فقط بیرون آوردن آن روی کاغذ ، دیدگاه بهتری ایجاد می کند. نوشتن درباره مشکلات ما احساساتی را آزاد می کند که در غیر این صورت ممکن است تحریک شوند ، در نتیجه سطح استرس ما افزایش می یابد. بعلاوه ، دیدن مشکلات ما روی کاغذ گاهی اوقات به ما امکان می دهد راه حل های ممکن برای مشکلات خود را ببینیم.

اطمینان حاصل کنید که خیلی زیاد هزینه نمی کنید. اگر احساس استرس می کنید ، به خصوص در محل کار ، این ممکن است به این دلیل باشد که سعی می کنید همزمان کار بیش از حد انجام دهید. از درخواست کمک نترسید. اگر قادر به تحمل بار کاری خود نیستید ، رئیس خود را در جریان بگذارید. اغلب اوقات ، رئیس شما از کمک به شما کمک می کند تا شخصی را پیدا کنید که بتواند به شما کمک کند.

مراقبه فعال روح شما را تغذیه می کند ، روحیه شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا در درون خود آرامش پیدا کنید. زمانی را متوقف کنید و متوقف کنید و ذهن خود را پاک کنید و نفس عمیق بکشید اگر فقط برای یک دقیقه باشد. این می تواند باعث کاهش استرس ، کاهش فشار خون و آرامش بدن و همچنین روح شود.

برای مینی خود ماساژ دادن وقت بگذارید. گرفتن کف دست و به سادگی با انگشت شست دست دیگر خود را به صورت دورانی ماساژ دهید می تواند به کاهش استرس شما کمک کند. برای این کار می توانید از یک ابزار ماساژ نیز استفاده کنید. ماساژ در خلاص شدن از استرس معجزه می کند.

امشب را به هر شکل ممکن برای کارهای فردا آماده کنید و از اینکه چه مقدار استرس هنگام بیدار شدن از خواب کمتر احساس می کنید ، متعجب خواهید شد. همه چیزهای کوچک مختلفی که باید در طول روز کنترل کنید می توانند بر استرسی که احساس می کنید اضافه کنند. موارد ساده ای مانند آماده سازی کیف یا کیف خود در شب ، تهیه ناهار هنگام تنظیم شام می تواند شما را از بازی جلو بیندازد.

یک نکته عالی که می تواند به شما در کاهش استرس کمک کند خاموش کردن تلویزیون است. مطالعات نشان داده است که تماشای تلویزیون در واقع میزان استرس ما را افزایش می دهد. شما مجبور نیستید که تماشای آن را کاملاً متوقف کنید اما قطعاً باید میزان تماشای روزانه تلویزیون را محدود کنید.

برای لذت بردن از زیبایی طبیعت با دوستان خود برای پیاده روی ، دویدن یا دوچرخه سواری در پارک بیرون بروید. اگر ورزش کنید از طریق عرق خود را از شر سموم خلاص خواهید کرد. درگیر شدن در دویدن و دویدن می تواند به کاهش سطح استرس کمک کند.

استرس می تواند یک چرخه معیوب باشد ، بنابراین روش های کوچکی برای شکستن آن پیدا کنید تا از شکستن شما جلوگیری کند! بیشتر ما در زندگی خود از یک منبع یا منبع دیگری استرس داریم و برنامه ریزی برخی از سرگرمی ها یا استراحت ها در اطراف آن مانع از کنترل آن می شود. اگر راهی برای جلوگیری از استرس وجود نداشته باشد حداقل می توانیم آن را به صورت مقطعی ایجاد کنیم!

یکی از راه های کنترل مثبت استرس این است که اگر چند پوند برای از دست دادن دارید ، مقداری وزن کم کنید. این می تواند برای شما مفید باشد زیرا افزایش عزت نفس به شما انگیزه می دهد که در زندگی خود پیشرفت بیشتری داشته باشید و امیدوارم تمام عواملی که باعث استرس شما می شوند را از بین ببرید.

برای کاهش استرس ، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید ، برنامه ریزی یک سفر کوهنوردی با دوستان خود است. این برای بدن شما عالی خواهد بود و به شما احساس عاطفی لازم را می دهد. همچنین ، شما در بیابان طبیعی بیرون خواهید رفت ، که مناظر بسیار راحتی را فراهم می کند.

بازی های ویدیویی می توانند بلافاصله توجه شما را از استرس دور کنند. ذهن شما هنگام بازی مشغول تمرکز روی استراتژی است ، ذهن خود را پاک می کند و فضای کمتری برای استرس باقی می گذارد. انجام بازی های ویدیویی با یک دوست همچنین می تواند روحیه کلی شما را بهبود بخشد.

یک مسکن عالی برای استرس ماساژ است. اگر شریک یا دوست صمیمی دارید ، ببینید آیا آنها علاقه مند به ماساژ تجاری هستند. در غیر این صورت ، هزینه انجام کار حرفه ای را پرداخت کنید. تنش خارج شده از عضلات می تواند تأثیر عمیقی بر وضعیت روحی شما بگذارد و استرس زیادی را برطرف کند.

اگر احساس می کنید بینایی باعث ایجاد فشار در طول روز می شود ، برای معاینه معمول به چشم پزشک بروید. خرید یک لیوان یا تماس می تواند به شما در کاهش فشار و استرسی که هنگام کار یا مطالعه در مدرسه احساس می کنید کمک زیادی کند.

اکنون چند روش جدید را یاد گرفته اید که به شما کمک می کند سطح استرس خود را در حد قابل کنترل نگه دارید. در حالی که هیچ تکنیکی تضمین نشده است ، اما هیچ یک از آنها هیچ کاری انجام نمی دهند مگر اینکه در عمل به کار گرفته شوند. این نکات را امتحان کنید ، آنها را در برنامه روزمره خود رعایت کنید و ببینید مدیریت استرس چگونه می تواند زندگی شما را بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *